update on my stalker

ja kom på att jag inte har uppdaterat er om min "kära" stalker... han knackar fortfarande varje dag, men nu knackar han på min dörr även efter midnatt.... som exempelvis igår kom han å knackade på vid ett tiden på natten... ja menar den människan behöver sluten vård....... vilken normal kille orkar hålla på såhär så jävla länge ja menar fattar han inte att ja inte e intresserad..... hur många gånger måste ja ignorrera honom å säga gång på gång att ja e upptagen, ja har inte tid osv......



Ja längtar efter sundsvalls killarna d e ju bara sååååååå snygga å härliga...... å vilken dialekt..... men ja kan nöja mig me stockholms killar oxå bara d inte är stureplans slisk..... by the way så kommer ja hem den 7 maj så skriv upp d  i era kalendrar å börja planera en massa skoj...

Kommentarer
Postat av: nilla

vada... sundsvallkillar ar inte sa snygga.. :P
ska jag gora mig av med din stalker? I have my ways...

2008-04-10 @ 07:04:21
Postat av: Nazli

jo snälla gör d. metod å sånt spelar ingen roll bara han e väck

2008-04-10 @ 10:40:22
Postat av: Kattungejuvelen

Koreanska maffian?

2008-04-10 @ 14:50:03
URL: http://kattungejavel.blogg.se
Postat av: Nilla

hahaa... nä.. jag drar några hemsnickrade skämt och han lär fly med svansen mellan benen :D

2008-04-10 @ 15:53:50
URL: http://eternalia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0