Vilken härlig helg

Trots att jag knappt sover och har världens hemskaste smärta i magen så gick jag ut i fredags kväll, ja va på en fest hos en kompis i lund som by the way va asrolig...... Sen på lörda låg ja i sängen hela dan å hade ont som fan i hela kroppen... men d gör inget d va värt d (säger vi).... sen igår så kom d en tjej å kolla på lägenheten saå nu kan ja bara hoppas att hon vill ha lägenheten hon kommer att höra av sig ikväll........


Jag vet inte om ni kommer ihåg eller inte men jag skrev om för ett tag sen om att ja skulle göra en tatuering å så ja ni vet nog den långa historien...... d e inte så långt kvar tills min tatueringstid å ja har fortfarande inte bestämt mig för hur ja ska göra...... Jag har redan betalat en depositions avgift som e på 50% av priset för den tatueringen som vi hade diskuterat att jag skulle göra då men ja kunde ändra på mig å så om jag ville å jag har rätt att avboka tiden 24 timmar innan å få pengarna tillbaks..... saken e att ja ska till Turkiet typ 2,5 vecka senare å ja har fått veta att det är inte bra å göra en tatuering å sedan åka utomlands så pass tidigt..... Fan vilket dilemma.... men men d löser sig nog..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Man ska egentligen inte sola tatueringen så tidigt, men om du sätter den på ett ställa som lätt går att övertäcka så är det ju inga problem. Vart vill du ha tatueringen då? Du kan ju alltid boka en ny tid efter sommar annars :)

2008-04-21 @ 12:42:13
URL: http://evefanten.blogg.se
Postat av: Nazli

jag vill ha den på ankeln men annars får jag boka en ny tid.

2008-04-21 @ 12:48:55
Postat av: Mallan

Precis va jag tänkte säga, du kan ju alltid göra den senare! Mitt råd: Gör ingen om du känner dig halvsäker,vänta tills du e 100% på att du verkligen vill ha en!

2008-04-21 @ 17:43:17
Postat av: Kattungejuvelen

Nej, gör ingen tatuering du verkligen är hundra på, som Malin sa. En piercing kan man alltid låta läka ihop, men inte tatuering.
Och ankeln lär du nog visa med skor och sånt.
Men alltså, du får tillbaka alla pengarna du lagt ut ifall du avbokar?

2008-04-21 @ 21:46:28
URL: http://kattungejavel.blogg.se
Postat av: Nilla

håller me! Det är en asrolig berättelse, den ska du komma ihåg för resten av ditt liv! så om du skaffar tatuering nu eller senare spelar väl ingen roll ;)

2008-04-22 @ 06:29:09
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

ja kommer att få tillbaka alla pengarna som jag har lagt ut om ja avbokar tiden 24 timmar innan.

2008-04-23 @ 07:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0