080808

jag måste nog börja me å be om ursäkt för den dåliga uppdateringen..... ja ska bli lite duktigare, iallafall minst ett inlägg om dan..... hehehehehe

ja då kan vi börja me å berätta om 080808 firandet.... Jag, Ems, Malin å Hanna åkte in till stureplan för att fira dan till ära men även för att fira mig i efterskott å fira Nilla som fyller 21.... Jag tyckte att d va urroligt men jävligt trångt..... men vi va inte kvar på stureplan så länge för att d va FÖR mkt folk där..... sen åkte vi hemåt å stack till Hässelby men ja va inte där så länge typ 2 timmar max.... tog första bussen mot närmaste pendeltågs station för att bege mig hemåt mot kallhäll.... ja orkade inte va där d va liksom lite småjobbigt men d e lungt........ d e inte nåt som har hänt men d va nåt som fick mig å inte vilja va där.....

Ja vad gjorde vi igår, jo ja sov typ i en hel evighet å vaknade sen med världens värsta huvudvärk..... vin brukar ge mig den värsta tänkbara huvudvärken av en konstig anledning å d spelar ingen roll om ja dricker 1 droppe eller 1 flaska.....  d e lika illa.. har testat d.... ;) ja ingen av oss ville laga mat så vi köpte hem pizza ifrån kallhälls pizzeria ni vet den mittemot ica..... konstig personal måste ja säga..... Ja käka den gode d e en pizza me kyckling, tacosås, curry, paprika å nåt mer kommer inte ihåg va d va för nåt å sen så skippa ja osten för d får mig att må illa.....  sen har d inte hänt så mkt utan ja försöker plugga å sen försöker ja å ta hand om mig.... d känns som att d e dags å börja avsluta en del kapitel å börja gå vidare.... ja vet bara att ja inte kan bryta av kontakten helt men ja måste börja å trappa ner d oavsett hur dåligt den personen mår å oavsett hur jobbigt d kan bli för mig........

Ja va så uttråkad igår så ja började räkna ihop hur många böcker ja har lyckats läsa fram tills ida å ja har kommit upp till 29 böcker.... hehehe å ja har har en tenta inlämning i juni å hela juli har ja ägnat åt körkortsteori... så från mitten av maj när ja flytta hem fram tills ida har ja läst en heeeeeel del... hahahaha

Ok måste börja skriva lite på tentan annars e ja körd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0