21 mitt livs bästa år?????

Tack allihopa för all uppvaktning igår... ja uppskattade det verkligen.....  Jag å Ems va på bio igå å såg Sex And The City igen.. ;) den filmen e så bra att ja nästan dör...... Sen efter filmen va vi såååå trötta att vi åkte hem men vi va runt 1 kanske.... eller lite innan d.... Ja måste säga d här me att va 21 skrämmer mig ändå lite ja börjar bli mer glömsk, å tröttare.... hm ja kanske börjar bli trött, senli å gammal????? :p

Men om ja har tur så ska det här året bli mitt livs bästa??? who knows...

i alla fall ni som inte e 21 passa på å njut e kompis sa till mig på lördan jaha 21, 32, 40, 60 same shit ni tjejer e lite nojiga..... å dessutom har du fått lite rynkor där..... hahaha älskar att driva me dig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0