ett viktigt samtal

Det har inte hänt så mkt ida utan jag har fortsatt att checka min lista över vad jag behöver till hösten å sen har jag varit ute å gått i nån timme... men d absolut viktigaste jag har gjort idag har varit å ringa ett extremt viktigt samtal... jag kan inte säga till vem men när jag säger att det inte gällde mig och att det livsviktigt så tror jag att d räcker..... Jag vill verkligen att alla ska må bra å va lyckliga men d känns som att d är omöjligt för tillfället......

Jag prata me N för nån da sen å hon att ja nästan håller på att gå under... men ja är övertygad om att jag redan har gått under bland annat på grund av detta... men jag skyller inte ifrån mig alls.... utan d har hänt nu å jag håller på att ta mig ur denna röra.. sakta men säkert..... Jag hoppas att den personen som jag har ringt till verkligen tar till sig det här.... för den här gången ringde jag till någon mkt viktigare å högt uppsatt än tidigare..... ok nu låter vi detta va å blickar framåt...

Jag har haft värsta hälsorycket men de här gången mer seriöst än tidigare... ja käkar bara ekologiskt å ja skippar socker å vitt mjöl totalt!!!! d går faktiskt bra men d har hjälpt min sömn men d e lungt vi tar en sak i taget.... så ja sitter här me en härlig kopp vitt te å en ruta 70% mörk choklad... Så här har jag varit sen förra veckan, snacka om dyrt..... men d e d värt

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0