Jag har pepp shoppat

Jag har tänkt väldigt länge på vad jag vill ha till hösten och med tanke på att jag har bestämt mig för att ändra den stil ja har nere i malmö till den stil jag har i stockholm så har jag klickat hem dessa plagg från hm:s hemsida för att ja har för lite cash i kontot.










Det bästa me hm e att deras kläder inte e så dyra å ja skulle inte bli ledsen om byxor skulle bli förstörda i tvätten för att d kostar 198 kr.... Jo ni som  inte vet så e d så att tvättmaskinen som finns i tvättstugan i malmö brukar förstöra kläder.... den har hittills förstört ett par märkes jeans å en kashmir kofta plus två kashmir tröjor..... å d va inte billiga....... d va i början när ja inte visste vad d va som försötrde mina kläder..... så d va en av anledningarna till att ja sunka till mig...

aja ni vet resten kram

Kommentarer
Postat av: Nilla

ursnygga pumps!^^

http://lisaplace.devote.se/blogs/321601/fint-som-snus-.htm ett par jättesnygga skor från Dinsko!! Eeek, kan inte hitta dem på hemsidan.. >__< vad tycker du?^^

2008-08-07 @ 00:37:23
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

d va faktiskt jättefina ;) vill ha :p

2008-08-07 @ 04:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0