jaha så va man sjuk igen

jag har känt mig lite halvt dålig men nu e d verkligen jobbigt... ja sover knappt å har fått ont i magen igen.... antar att d e stressen inför malmö som har kommit ikapp eller nåt....

igår så va vi på en 28 års fest.... d va faktiskt väldigt roligt.... å sen så fick ja en födelsedags present i efterskott... JIPPI!!!
annars har d inte hänt så mkt ihelgen... eller jo men ja vet inte....

en kille på facebook har kontaktat mig å undrar om ja har lust  å ta en drink nån gång..... han e 32 år.... vet inte hur d blir me d..... sen har X:s vanliga fyllesamtal på helgerna... vet inte va ja ska ta mig till men ja kan säga att allt e inte som d va förut... försöker dra ner på allt d å bara bryta upp liksom..... men samtidigt e d svårt för jag vet att han har problem å ja vet att d inte e mitt problem... men tänk om han gör nåt dumt.... ja vill inte ha d på mitt samvete i resten av livet........... han skyllde midsommar slagsmålet där han blev knivskuren på mig d va mitt fel att d blev så.... bara för att ja inte ville åka till stan å träffa han vid 2 på natten.... killar killar vi kan inte leva med d men vi kan inte leva utan d heller..... trubbel trubbel....

å d e d som e mitt problem ja dras till killar som har en jävla massa problem... d e nåt fel på mig...

Kommentarer
Postat av: Belle

Han är en skitstävel som skyller det på dig -_- sorry, Nazli, men du ska inte behöva ta det...

2008-08-19 @ 09:58:33
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Mallan

Jag håller me nix, han har ansvar för sitt eget liv och om han hamnar i slagsmål e d inte ditt fel på nåt sätt!

2008-08-19 @ 12:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0