lörda å sönda

igår hände d inte så mkt... ja va hemma å tog d lungt, jag har haft så himla ont i magen senaste tiden så d va nog lika bra att jag stannade hemma igår kväll..... Idag ska jag och E åka in till stan å luncha och köpa prylar till skolan.... jag tror nog att jag ska köpa boken Babylon babies som är boken bakom filmen Babylon AD.... filmen verkar va riktigt bra så jag hoppas att boken också är de......

Jag ser verkligen framemot Elitserien en av mina favortispelare har äntligen blivit frisk efter en skada som han fick i januari.... inte nog me d så har han omskolats  å blivit en center.... jag hoppas verkligen att denna säsong e Timrås säsong....  jag vill verkligen att d ska spöa skiten ur alla......

Go Jonte
 
A jag måste göra mig  i ordning... men vi hörs när jag kommer hem

 ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0