må illa av solen????

hela veckan så har ja varit ute i solen å trots att ja dricker en massa vatten (mer än nånsin) så mår ja ändå illa å känner mig snurrig.... men ida så mådde ja riktigt illa å d va inte så varmt ida....

Jag har läst ut en av mina böcker å e halvvägs på jane greens nya bok i dina kläder... den verkar vara bra......  jag har faktiskt kännt mig lite deppad ida.... ja äter ångest tabletter sen snart tre veckor tbx  å panik å ångest mässigt så mår jag bra men en biverkning av tabletten e att man går upp i vikt å ja hatar d... d e liksom antingen så går ja upp ett par kilo å slipper ångest  eller så slutar ja me d å går ner d kilon ja har gått upp......... vilket dilemma...... fast enligt läkare behöver ja d tills slutet av aug.....

Kommentarer
Postat av: Mallan

Nazli, dela me dig av din läshastighet!! Jag kunde behöva lite! :P

2008-08-04 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0