Picnic

Igår kväll så va ja å tjejerna på picnic vid nån strand nära där jag bor.... det blev inte som vi hade tänkt oss, eftersom d hade varit sol hela dan så trodde vi att vädret skulle va helt ok på kvällen oxå... ha d började å regna på väg till stranden... men tuffa som vi är struntade vi i regnet å hade våran picnic ändå! Regnbågen visa sig oxå å vi spekulera vart vi kunde hitta guldet nånstans... Ems vet du nåt vi inte vet???? Efter att vi käka och fick världens möjlighet att putta i Hanna å Nix i vattnet så stack vi till Mcdonalds för att spana in fina killar å käka pommes frites.... men killarna va en besvikelse för min del.....

På tal om killar så har jag verligen otur... ja menar antigen så träffar ja psykfall, alikisar, knarkare eller gamlingar... va e d för fel på mig??????? fel killar dras till mig!!! å d killar som ja gillar har redan den perfekta tjejen ja menar kolla på Henrik Zetterberg :p .....

Ja menar kolla alla fina killar som e nåt å ha har flickvänner, fästmöer eller whatever... så ja är nog verkligen 150% säker på att d e helt kört för min del.... ja kommer att va den eviga singeln i vår grupp.... men d gör inte så mkt ja gillar å va fri men ibland så blir man lite nojig.... men d försvinnner snabbt.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0