så va hösten här igen!

Det känns verkligen som att hösten är på väg... skolorna har börjat, syrran började skolan förra veckan.... jag börjar skolan 3 september men alla mina vänner börjar nån gång i veckan... d flesta imorron..... så jag vill önska er alla lycka till vi kommer att klara av denna höst hur bra som helst å när nåt e på väg åt helvete så har vi varandar plus shoppingen som är stabila å pålitliga... (shoppingen kan dock svika en då å då) ;)...... jag avskyr hösten som fan men d betyder att d inte e långt kvar till julen å ja älskar julen å sen betyder d att Nilla kommer att komma hem snart från Korea.... vi längtar efter att få träffa dig Nilla!!!

så go natt på er sov så gott å lycka till imorron

kram

Kommentarer
Postat av: Nilla

Nazliiiiiiiii -eeeeeeeek! ^__^



Kommer hem snart!^^ Jul!!! :P



Lycka till med skolan och visa Malmö who's the princess! ;)

2008-08-24 @ 22:00:25
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

tack, ja ska d lovar jag ;)

2008-08-24 @ 23:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0