shopping

jag har inte kunnat blogga så mkt d senaste dagarna för att jag har varit sjuk, jaa vet inte vad d kan va men ja känner mig bättre ialla fall... ida så åkte ja till stinsen å shoppa d blev en svart höst/vinter kappa, 4 linnen, å en klänning alla från Gina tricot..... Sen va ja hemma hos några som familjen känner..... rökte en del vattenpipa....  yummy å så granatäpple vin me så vi kom hem för inte så längesen så ja ska bara ha en lugn lörda....

I veckan har jag inte så mkt inplanerat förutom månda å lörda.... ja håller tummarna för att d ska bli en frisk å hälsosam vecka!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Va skönt att du e på bättringsvägen! :)Va länge sen vi sågs nu....

2008-08-24 @ 17:48:21
Postat av: Nazli

ja d va verkligen jättelängesen, vi får ta å hitta på nåt snart

2008-08-25 @ 15:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0