shopping me Ems

som jag berättade tidigare idag så åkte jag och Ems in till stan ida och shoppade... jag köpte 4 st coca cola me grönt te å Ems köpte block till skolan.... hahaha snacka om att jag e pank.... jag såg ett par super fina pumps på H&M i rosa som jag verkligen vill ha.... riktigt fina hallon rosa...... Vi käkade kyckling wok me chasew nötter på kungsan yummy.. sen hände nåt super roligt en ballong som nån unge lekte me sprack å hela kungsan stanna upp för typ 10 sek... riktigt roligt måste ja säga!

Dagens terrorist e en 10 årig tjej me en ballong i handen så se upp!

Kommentarer
Postat av: Nilla

haha..som om ngn skulle vilja terra sverige -_-

de får fler casualties om de går till en mcdonalds i USA...

2008-09-01 @ 06:08:36
URL: http://eternalia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0