skrattfest!!!!!!

jag har i princip skrattat hela dan......... ärligt jag har inte fjort nåt annat än å skratta.... ja halka i lägenheten å landa på arslet ja börja å gapskratta, ja va ute på en snabb promenad när ja kom hem fick ja världens skratt attack... ja prata me en kompis för inte så längesen båda hade världens skratt attack fy fan d va längesen ja hörde kompisen ha en skratt attack... vi ska nog ses imorron på dan... vi får se vad som händer men efter d eller på kvällen ska vi hem till en vän till min mamma å fika... eller de ska fika ja ska sitta barnvakt till hennes 1 åriga unge hur söt som helst å han fyller 1 på freda egentligen.... ååååååååå så söt

nu ska ja gå å skratta arslet av mig

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0