vad jag har haft för mig den senaste tiden

jag vet att jag har varit dålig med uppdateringen men jag har haft fullt upp med min tenta och sen har vi haft kompisar från London på besök här.... De kom hem till oss i förrigår å de åkte ida.... vi hade skitskoj... vi va uppe till 6-7 på morronen vi kolla på en massa filmer å käka en massa snacks å godis.....

D går bra me min tenta ja måste samla källor på biblioteket imorron, å sen har jag inledningen å analysen kvar....

Jag å Ems åkte i till stan ida å shoppa d blev ett 2 pack linnen från Gina Tricot, å se har ja hittat en koft, en kappa, två klänningar, ett par jeans, en kjol å en väst som ja vill har...... kappan vet ja att ja kommer att få nästa vecka.... d e såååå fin.. när ja har köpt den kommer ja att lägga upp en bild på den promise....


puss

Kommentarer
Postat av: Mallan

Har du beställt koftan, kappan och allt d andra eller köpte du det i stan idag?

2008-08-15 @ 14:40:35
Postat av: Nazli

ne ja ska köpa kappa å d under nästa vecka

2008-08-15 @ 16:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0