äntligen lite shopping

Igår så va jag i Lund med Hadil och hennes syster Asra som förresten också har en blogg asrazainal.tjejbloggen.se kolla in det. Vi shoppade en del, jag köpte ett par jättesnygga röda pumps och födelsdagspresenter till en väns bebis som fyller 1 den 7 mars..... (lägger upp bilder på det jag har köpt senare). Äntligen så ska jag åka upp till Stockholm idag efter en evighet... sist ja va där va i julas fy fan va jag har saknat alla  uppe i Stockholm... Synd att jag inte träffar två av mina bästa vänner Hanna och Eve... Eve kunde dun inte ha stannat nån da till snyft....... men Hanna bäst för dig att kommer ner till Stockholm till påsk annars............... hehehehe Kolla in Hannas blogg på kattungejuvelen.blogg.se

Jag hoppas att ni har det bra i Korea och Tokyo jag tänker på er hela tiden och lova mig en sak! Gift er inte i hemilighet därbort nu ni har vänner här i Stockholm, Borlänge och Lannis som vill vara era brudtärnor och sedan ordan den grymmaste möhippan åt er......

Kommentarer
Postat av: kitty

Hehe, nä tänk om de gifter sig med en varsin kille från japan & korea i smyg båda två! Vad häftigt men roligt. haha.
Själv lär ni inte missa mitt bröllop... blir aldrig gift, haha! inte med den gubben jag har nu iaf. ;)

2008-02-24 @ 01:21:16
URL: http://kattungejavel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0