VA E D FÖR FEL PÅ SJ & Zara?

Va e d för fel på jävla sj????? de e alltid försenade...... mitt tåg till stockholm idag va 20 minuter sen alltså fick ja sitta på tåget i 6 jävla timmar...... tro mig ja e inte den som pallar och sitta still.......

Ja läste metro igår å ja så glad att fd Zara anställda äntligen har trätt fram och berättat hur förjävligt det är att jobba för de här människorna.... De visa aldrig uppskattning, skäller alltid ut en,man får aldrigfråga nånting, kraven är oändligt höga på hur man klär och sminkar sig privat och man får inte ha besök på jobbet eller prata med nån kollega fast än det inte är kunder i butiken.

Nu e ja helt död så ja ska nog ta å vila lite granna........

Kommentarer
Postat av: Mallan

Lägg till SL. Läste i tidningen för nån vecka sen att folk va så mkt nöjdare me sl nu..att d e mindre förseningar å så..Inget jag har märkt av precis. E fortfarande försenat så man missar bussen minst en gång i veckan..

Skönt att du e hemma igen!! :)

2008-02-22 @ 15:02:49
Postat av: kittylainen

Så du känner igen det där?
Fan vad drygt, kanske man ska bojkotta Zara? Inte för att jag handlar där men men :) Lättare att bojkotta då.

2008-02-24 @ 01:19:25
URL: http://kattungejavel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0