Vilken härlig helg

Äntligen i Stockholm min helg kunde inte ha varit bättre,träffa vänner å famlij..... Övningsköra å shoppa..... d kan inte bli bättre fast shoppingen va mkt roligare än övningskörningen, övningskörningen va ganska stressande men aja måste man så måste man.....
 
Ja köpte en snygg farfarskofta som ja kallar för tentakoftan supersöt å hur mysig å bekväm som helst i en trendig marinblå färg, sedan har ja köpt en laptop som fungerar, äntligen slipper ja sitta i skolan tills halvtre på natten för att skriva klart mina jävla skittentor som e fullkomligt hopplösa speceillt den här som vi har fått nu.... Det är en kritisk bookreport på 3 st böcker som ja inte har köpt än på 700 ord vardera. Ja måste lämna in den 27 mars tjoho och inte nog med det ska jag skriva teoriprovet till mitt efterlängtade körkort om en och en halv vecka........ Jag hoppas verkligen att jag inte kuggar.......

Fan måste packa ikväll för jag åker till malmö imorron bitti, snacka om att ja inte ser framemot d men va kan man göra?????? Men det positiva e att ja kommer hem om typ tre veckor.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0