E du säker på att du inte är gravid????

Jag har försökt å sova ett par timmar men d funkar för f *n  inte, ja vet inte vad ja ska ta mig till...... d känns som att teflonstekpannan e mitt sista alternativ.........

Ja va i Kallhäls centrum å käka lunch me mamma, ingen av oss orka laga mat :p d fick bli pastasallad me tonfisk mums... men ja mår så jäkla illa efter d..... ja har typ haft d problemet i typ en- två veckor ja har en konstig illamående på mornar å kvällar......ja har kollat me vårdcentralen för ett tag sen va d nån jävla virus å nu e d nåt stressrelaterat....... Ja hade tid på vårdcentralen efter lunchen .  Å ja har ingen som helst lust å sätta min fot på nåt jäkla sjukhus eller vårdcentral nåt mer den här sommaren...... Ja fick tjafsa me läkaren i minst en halvtimmen om att ja inte va på smällen men idioten vägra tro på mig....... När han väl gav me sig fick jag lämna blodprov å svaren dröjen en si sådär 7-13 dar...

Va kan man göra..... ja måste lära mig å ta d lungt å inte oroa mig för mkt men d e såååååå mkt lättare sagt än gjort.....

Ska gå å läsa Glamour nu

kram

Kommentarer
Postat av: Nix

De försökte ju övertyga mig om att jag var gravid när jag hade cysta för fyra år sedan. Det pinsamma var att de pratade med mina föräldrar om det >_<

2008-07-09 @ 15:26:47
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nazli

nej va hemskt..... ja vet läkare kan va pinsamma..... Men d känns som att d aldrig lyssnar på en...

2008-07-09 @ 17:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0