gårdagens party

igår kväll va ja å tjejerna å parta på Soft kök å bar..... ja tycker inte om nattklubben i sig men ja hade jätteroligt me tjejerna å X va me oxå fast X dissa mig typ men d gör inget ja orkar inte bry mig... Men ialla fall vi träffade 2 danskar som e här i Stockholm på semester å ja kan säga d va sjukt fina..... tro mig! Sen hade vi servitören på Soft... han va nog den vidrigaste människan ja har träffat på länge.... han va typ 40 usch... han höll på hela jäkla kvällen... men när vi bad han å ta ett kort på hela gänget samlat ville han inte... men d va ok å bjuda ut mig.... usch!!!!

På väg in till stan så berättade tjejerna att d hade läst mitt horoskop för hösten å d berättade att alla Lejon tjejer kommer att ha en massa sex å annat skoj.... ;) men eftersom att ja alltid har otur me allt som har me skoj  å killar att göra... har en känsla av att hela min höst kommer att va extremt trasslig......

Jusste ja glömde å berätta när vi va på Soft så ringde en kille mig som ja har haft kontakt me sen ett halvår tbx men som ja sa upp kontakten me innan ja flytta tbx till Sthlm.... han har hört av sig flera ggr under sommaren men nu så ville han komma upp till Sthlm för att fira min födelsedag nästa vecka..... Å saken e att ja vill nog inte ha han här för att saker å ting kommer bara å bli rörigare än va d redan e....... Bara hans samtal fick mig ur balans igår kväll... om han kommer hit kommer nog ja å bli knäckt....

På väg hem så mådde ja verkligen jätteilla fast än ja inte hade druckit så mkt.....

Ikväll ska vi på bio å se Batman the dark knight.... jippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0