Gårdagens trassel

Jag, Ems, Nix å Eve hade tjejkväll igår med en hel del onyttiga snacks å tjejiga drycker.... vi såg på den lilla sjöjungfrun spelar faktiskt inte nån somhelst roll va folk tycker men den lilla sjöjungfrun, jasmine å tingeling e mina absoluta disneyt favoriter....... Sen efter filmkvällen på väg hem insåg ja att ja hade hemmanycklarna men inte portnyckel..... ;) bravo
så ja fick vänta i 40 min för att mina föräldrar skulle komma hem.....

Sen vid midnatt fick ja värsta fyllesamtalet men ja orkade inte bry mig... men vid 3 tiden då ja fick världens samtal om en helgalen "familjefejd".... orkar egentligen inte bry mig men d va nåt som fick mig å tänka om...... hursomhelst fick ja spendera natten i hässelby..... så ja e skittrött för tillfället å ja har teoriprov om 5 dar....

Men familjen åkte till kista galleria å ja hängde me.. ja köpte 2 st solglasögon på rean jippi!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0