Go morron eller borde ja säga go natt

Jag har varit uppe hela natten och läst ut Sophie Kinsellas bok karriär och köksbesvär, sen började jag att läsa Elisabeth Gilberts bok Eat, pray, love fast på svenska och den verkar va skitbra. Egentligen e ja skittrött å borde sova ett par timmar men jag ända kan inte somna d e alldeles för många tankar som flyter runt i huvet på mig... Å ja kan tydligen inte rensa skallen, för  när jag väl ska sova så dyker alld dessa tankar å funderingar upp å ser till att ja blir väldigt orolig för vissa saker....... som har hänt eller som kan hända.........

Ja vet inte vad mina planer e för dan  förutom att ja måste åka in  till stan ida eller imorron senast å fixa nåt svenskt till pappa, eftersom att han ska åka till Bryssel på månda...... Tydligen har man me sig nåt när man åker tjänsteresa.... Å ja har inte den blekaste aning om va man kan ta me..... kanske snapsglas eller nåt..... Fast ja hade nog velat få en svensk hockeyspelare men d e inte ja som ska få besök :p...



Usch ja har mått illa hela morrronen å d hjälper inte så mkt när min syster har tömt en halv flaska hårspray i mitt rum;)

Kommentarer
Postat av: Nix

En uppstoppad älg! =D

2008-07-09 @ 11:04:28
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nilla

snaps då? eller får man inte ta med alkohol på planet? kommer inte ihåg..



svenskt.. det finns inget representativt svenskt! >_<



...ta med prinsessan madelene.. vi behöver henne inte och hon är väl svensk nog,, typ

2008-07-09 @ 13:16:23
Postat av: Nazli

ja tror nog att säpo kommer att skjuta ner mig..... men kan man köpa snapsglas???

2008-07-09 @ 14:45:21
Postat av: Nilla

ja, det är väl coolt^^



med dalahästar och så på

2008-07-09 @ 16:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0