God morron

Eller borde ja säga go natt, ja har varit uppe hela natten me världens magont.... ja tror ja vet varför ja har ont i magen  å d får mig att lacka ur totalt....... Ja fick världens påminnelse.... att ja har teoriprovet å skriva den 25 juli, en tenta som ska in den 17 aug å att ja ska tbx till malmö den 3 sep... trots att ja vet att ja kommer att komma hem till sthlm den 11 å igen den 29......

Ja e så stressad över livet å va ja vill ha ut av d.... ja blir 21 om ca 1 månad å ja känner att ja inte har hunnit me nåt, å d får mig att få lite panik...... d finns så mkt ja vill göra å så mkt måste göras...... ja känner att alla måsten begränsar d liv ja vill leva... men ja lever ändå nästan så som ja vill att mitt ska se ut (men bara nästan, d finns en del detaljer som måste ses över)....... ;)

Men nog om allt d tråkiga... ja å Ems ska åka till fryshuset ida å se om vi kan köpa deras sommarkort, som ger oss freepass hela sommaren till att träna, dansa å gå på diverse kurser som d kommer att hålla i den här sommaren...... En kurs som ja vill gå på e deras fotoskola där man får lära sig å bli bra på bild... tro mig alla bilder som finns på mig e heeelt crazy... ja tror att ja e den enda på denna planet som blir dålig på bild......

Ja,ja nu måste ja gå å fixa lite kaffe, e inne på min 4 kopp nu ;)


Ännu en SATC poster





älskar hennes klänning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0