grubbligt värre

ida så va ja å Ems på fryshuset å köpte kortet som man behöver för att kunna gå på deras aktiviteter den här sommaren.... d trista va att vi va klädda i träningskläder fit for fight, men vi behövde tydligen registera oss på nätet innan....... wierd... a men hursomhelst så registrerade vi oss på en fotokurs som e på freda iallafall å sen får vi ta d som d kommer........


sen har ja ägnat resten av dan till å hälla i mig kaffe och te å fundera på va ja vill göra av mitt liv, ja har inte kommit nånvart än.... förutom att ja har ingen aning om ja känner för att åka ner till malmö igen å utsätta mig själv för denna förjävliga tortyr......

d känns som att innan ja flyttade ner till malmö va ja mkt gladare å positivare å faktiskt mindre pessimistisk än va ja e nu..... å ja hade defintivt mkt finare kläder å klädde mig mkt bättre oxå.... å när ja flytta till malmö va man tvungen å klä sig annorlunda för att inte få uppmärksamhet.. men ja klädde mig inte så innan för att få uppmärksamhet men eftersom att människorna i malmö e lite som de e så va ja tvungen å ändra på min stil.... å d hela forsatte me att ja sluta å sminka mig...... men till en början så funkade d.. va nedklädd i malmö å uppklädd i stockholm, men tillslut så har ja känt meh va fan ja orkar inte fast än ja vill..... d finns ingen mening me å bry sig... ja måste ändå lämna d här kläderna i stockholm å ha me en helt annan uppsättning till malmö.......

d här hela me att ha två olika stilar e en väldigt lång historia å ja har berättat den för d ja känner å ja orkar inte dra den en gång till.... vill inte tänka på d bara....  å nu e d exakt en månad kvar till min 21 årsda å ja kan berätta redan nu att ja fullkomligt livrädd för att bli 21.....

Kommentarer
Postat av: Mallan

D e inte så farligt att va 21:) Jag har överlevt nästan ett halvår... :P

2008-07-03 @ 15:06:51
Postat av: Nilla

skit i de där malmöarna och ta med nix! när hon kommer tebaks kommer hon vara värsta bodyguarden för dig!^^

2008-07-03 @ 16:21:22
Postat av: Nazli

aaa jo ja behöver ett helt entourage me bodyguards ;)

2008-07-03 @ 19:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0