ja orkar inte me syskon

ja förstår mig inte på min syster ibland, hon lånar jämt mina kläder utan å fråga.... å sen när man säger åt henne svarar hon bara ja ja ja ja va inte så jävla bitchig...... men hallå du får låna mina kläder men ja vill att du kollar om d e lungt me mig först.... ja kanske ville ha på mig d  där byxorna eller kjolen, toppen eller whatever...... Ja får nästan aldrig låna nåt från dig .... du blir jämt arg å grinig så fort man frågar dig nåt...... D suger verkligen å va äldst måste jag säga... man har inga som helst fördelar.... bara nackdelar.....

Ja å hon har varsin exakt farfarstrjöa ifrån indiska i exakt samma färg å storlek, saken e att hon inte kommer ihåg vart hon har lagt den å bara för d ´har hon lånat den sen i månads..... 

Shit ja måste låta som en bitter surkärring men ja e inte d ja e bara hemskt trött ja e uppe hela nätterna å sover ingenting på dagarna å därför blir ja extra irriterad när nån inte visar respekt........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0