ja tänker stämma vv

jaha ja har inte kunnat sova så mkt... gick upp kl 3 å trodde att ja hade försovit mig men d hade ja inte.... ja kunde heller inte somna om för att ja mådde så illa av nervositet... men sen så va d bara å dusch å göra sig iordning för att åka vid 6 på morronen.... ja kan inte fatta att ja kuggade igen... alltså d måste vara nåt som inte stämmer me vägverket.... ja önskar att någon bara kunde.... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ja e såååååååååååååå arg för att ja kuggade... ja hade 48 men ja behövde 52 för att bli godkänd.... mina föräldrar tycker inte att ja ska ge upp men ja har nu officellt kastat in handduken.... tills vidare.....

Nu ska ja ligga ute på terassen å läsa en massa roliga böcker å sen göra mig iordning för att träffa tjejerna ikväll.....

kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fy vad trist, Nazli!

Vi får muntra upp dig ikväll!!!

2008-07-31 @ 16:17:22
Postat av: Belle

Instämmer med Hanna. Bara du inte ger upp! Vi kan hjälpa dig!

2008-07-31 @ 17:04:19
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nilla

Nej ge inte upp!! en massa människor failar det testet innan de klarar det! du var så nära nazli, du kan klara det nästa gång!!^^



ha så kul i bonnäs och önska dig ngt när stjärnorna faller, för det kommer de att göra ;)

2008-07-31 @ 17:47:21
Postat av: Nazli

tack d ska ja göra... ;) men ja e urusel på stjärnor... men ska göra mitt bästa

2008-07-31 @ 17:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0