månda

tjaba

sorry för den dåliga uppdateringen me bloggen, laptopen har varit paj hela helgen å familjens laptop e fortfarande paj.......

I helgen har d inte hänt så mkt.... men ida va ja malin å ems i stan å kolla runt malin köpten en jättesöt klänning på gina tricot.... ja å ems köpte inte nåt... vi e arbetslösa å panka.... :p


sen va ja tvungen å gå iväg till läkare för att kolla upp mina kära hälar som fuckar igen..... men ja va inte hos en "vanlig" läkare utan hos en kineiskt eller vad man nu ska kalla d...... d gick väl hyfsat men läkare hade ett å annat å säga till om som inte rörde min häls hälsa....... hursomhelst kom ja hem alldeles tårögd vet inte varför för att d e saker som ja redan vet .......


Hursomhelst så har vi tjejer planerat vad vi ska göra den  resterande delen av sommare å d e

Norrtälje
Fjäderholmarna
Kallhällsbadet
Fira mig
Fira ems
Fridays

vad va d mer tjejer


Ja vill gratta Hanna, Niki Å Ems som har kommit in på den utbildning som d har sökt till hösten

GRATTIS BRUDAR ja e såååååååååå stolt över er å jätteglad för er skull

Kommentarer
Postat av: Nix

Jag tror att jag kan vara med på de flesta grejerna du skrivit upp :)

2008-07-15 @ 13:21:43
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nazli

härligt

2008-07-15 @ 17:08:17
Postat av: Mallan

Pic nic på skansen också!

2008-07-20 @ 09:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0