Min tingeling halsband

Fick mitt paket ida som ja hade beställt ifrån asos, eller rättare sagt min mamma hade hittat nåt som hon beställde så valde ja å köpa ett halsband me tingeling hänge....

När vi hade hämtat ut paketet ida å ja kom hem å öppnade d så aaa va kan man säga it made my day.... ja har alltid velat ha ett armband eller halsband me tingeling på.... måste köpa en berlock me tingeling på till mitt Thomas Sabo berlock armband som ja fick i födelsedags present 2006.....

Här är en bild på mitt halsband


Kommentarer
Postat av: Mallan

Jättesöt!!!

2008-07-09 @ 10:30:26
Postat av: Nazli

ja vet..... längtar tills ja får använda den;)

2008-07-09 @ 10:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0