Mina planer för veckan

Den här veckan som kommer så måste jag lyckas på teoriprovet, festa me tjejerna, köpa nya fina, sexiga underkläder.... helst på agent provacoture eller NK ja orkar inte me H&M längre..... deras underkläder e tråkigt å förstörs i tvätten hur snabbt som helst....... sen ska måste ja köpa en födelsadags present till en helt underbar kille som fyller 1 år snart..... köpa kläder till min födelsedag, samt till takida konserten den 13...... inte nog me d ska ja även åka till bromma sjukhus å hälsa på vän, som ja har lovat å hälsa på... eller rättare sagt fått mig att lova att ja ska komma dit.... men d sista e helt ok.... ja förstår hur d e å va på ett sjukhus...... d e ensamt.... å deprimerande....

puss

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj vilken fullspeckad vecka du har!

2008-07-20 @ 20:23:12
URL: http://camillasvarld.blogg.se/
Postat av: Belle

Yeeeeeeeeeeeah, Agent Provocateur! =D

2008-07-21 @ 09:13:01
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nilla

auguuuuuuuusti!! :P

vi är för gamla för sexiga underkläder.. -_-' haha, skoja bara :D

2008-07-21 @ 10:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0