Outlet å jakan

Ida eftersom att vädret va piss så bestämde ja å Ems för att inte promenera till jakan utan vi åkte till outlet istälellet där hon köpte en bok å ja två böcker...... Sen bar d av till jakan där vi träffa Nix, å planerade lite för helgen.... (har du fixat pengarna Nix?) ;)... Vi gick till din sko för att terrorisera Malin men hon va ledig... så vi gick till H&M, å ja hittade en massa fina kläder, skor å väskor som ja vill ha..Vi tänkte handla lite på systemet men d blev inte av eftersom att d inte hade Xider rasberry blossom. snyft.......

Vi gick till jakans bibliotek å ja hitta kinsellas nya bok karriär å köksbesvär som ja låna, har redan läst 50 sidor å snacka om att man kan relatera till Samantha..... (tjejen som boken handlar om)


Kommentarer
Postat av: Nilla

åh, den verkar så bra^^ läste precis mina hemligheter! :P



vad ska ni göra i helgen?^^

2008-07-09 @ 05:42:19
Postat av: Nix

Jag gick också för att terrorisa Malin på jobbet :P

2008-07-09 @ 08:20:23
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nazli

vet inte vad som händer i helgen men ja å Nix kommer att ses å sen ska vi kolla me d andra å se om d oxå vill hitta på nåt.....



Visst e Mina hemligheter asbra...



Hehe vi får terrorirsera Malin när vi vet att hon jobbar.. då ska vi stöka till i hela butiken ;)

2008-07-09 @ 09:32:03
Postat av: Mallan

Hahaha, d låter ni bli me, extrajobb för mig:P Närå, ni e såååå välkomna allihopa!! :D Jag åker till landet ikväll, kommer hem på lördag. Sen jobbar jag på söndag och tre veckor framåt... :( så ni får titta in varje dag och liva upp mig om ni vill, d kan behövas:P

2008-07-09 @ 10:27:40
Postat av: Nazli

du kan räkna me att ja å Ems kommer att va i jakan ganska ofta :p

2008-07-09 @ 10:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0