redo för att skämma ut mig

Jaha nu när man behöver va utvilad inför ett 2 timmars träningspass så somnar man vid 2 å går upp vid 4..... kan inte bli bättre ;)...... Jag har redan hällt i mig 2 koppar kaffe, och jag kommer nog att behöva minst 2 till....... Jag å Ems kommer att åka vid nio tiden till fryshuset för att göra smycken först s å att vi e fina å pimpade inför träningspasset......

Jag hoppas verkligen att det finns iallafall minst 2 personer till sover jam är i vår ålder. :p vi vill ju inte stupa inför alla fjortisar... d tror redan att d e nåt  (vilket d inte är) d behöver inte peppningen.....

Ne nu behöver ja få i mig lite mer kaffe

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0