shit va e d som händer

jag kan inte somna, å ja är verkligen skittrött d e inte så att ja e pigg eller att ja orkar göra nåt utan jag är så pass utmattad att jag verkligen mår riktigt illa..... Jag ser framemot partykvällen ikväll d känns som att det var otroligt längesen vi var ute tillsammans..... Nilla du kommer att finnas i våra tankar, å du ska veta att vi alltid pratar om dig... om Nilla va här skulle hon säga så här eller om Nilla va här skulle vi göra d.... osv........

Jo ja måste berätta en sak som är ganska konstig men ändå inte negativ eller hur man nu ska förklara d..... Jag känner en person, (ni har träffat denna person) nu den sista veckan har d varit så att denna person har ringt varje dag för att kolla läget å så.... men en Sak som får mig att bli helt galen e att denna person snackar me mig som om ja vore en av grabbarna ibland...... å ja tycker att d e skitjobbigt (inte för att ja e intresserad för d e ja inte) men ja orkar inte höra om alla hans tjejer.... d börjar bli tråkigt......

Ja har sagt flera gånger att ja inte orkar lyssna å när han nämner nån tjej flera gånger så kontrar ja me, men varför ringer du mig för???? D e henne du ska ringa..... Men han svarar men du e så lätt å prata me man blir nervös över att prata me henne, ja vet inte va ja ska säga.......

Usch fan ibland kan han va hur snäll som helst å ibland kan han va ett riktigt praktsvin som e aspackad............ Undra va ja kommer att få i födelsedagspresent :p

Å jusste en liten varning till er som ska me ut imorron han kommer nog att flörta me er.... han vill ha en flickvän!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0