Uppdatering av garderoben

Jag har funderat i ett par timmar om vad jag behöver köpa för plagg för att överleva höste både här i Stockholm och i Malmö. Men jag har inte kommit fram till om ja ska ändra på min stil som ja hr i Malmö till den ja har i Stockholm, för varför ska ja behöva lida me att springa runt i kläder ja inte trivis i för att få slippa få uppmärksamhet av idiotkillar som inte har nån som helst vett i skallen........

Jag behöver nog fundera på d i ett tag till, men d ja vet att ja måste köpa för att ha en komplett garderob som håller tills i december är

Jeans
Stövlar me klack
Underkläder
uppdatering av sminkväskan (behövs lite småsaker som foundation å så)
Kofta
Farfarströjor
Väska
kanske nån fin party klänning


Linnen, koftor, t-shirts, chinos å sånt har ja har redan köpt så d e avklarat å ja vet nästan vart ja kan köpa allt ja behöver förutom farfarströjan.... Farfarströjan e min favorittröja den e enkel å stilren men den går att pimpa upp så himla lätt me schyssta accesoarer å  nån fin kjol eller  jeans beroende på humör.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0