216 av 700 ord

ja e uppe i 216 ord i min sista del av tenta som ska vara inlämnad idag.... max antalet ord ska vara på 700 men läraren godkänner plus minus 10%..... egentligen så borde ja fortsätta å skriva på min tenta men ja orkar faktiskt inte ja e sååååååååååååååååå trött ja har varit uppe till 4 imorse och läst och när ja väl somnade, så gick ja upp 6 imorse bara för grubbla och oroa mig för den här jäivla tentan.....

Se ja e i stockholm å ja kan inte sluta svära, va helvete e d me mig ja låter som en jävla pirat.....

Kommentarer
Postat av: carro

Hej!!

Vad betyder det när någon färgar sitt hår i röda slinger i en dröm ..??? MVH Carro

2009-10-17 @ 15:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0