Annons singeltjej 20 behöver en livvakt

Ja e en singeltjej på 20 somrar som behöver en livvakt som kan se efter mig. Ja har stalkers där ja bor å ja hamnar konflikt me tjejer som bor i min korridor. Polisen har fått komma dit för reda ut d hela men som ni vet e polisen kass som fan,

Så ja söker en snygg kille mellan 20-27, han måste va stark å gillar å kolla på hockey, du måste ha ett jobb oxå för annars kan du inte skämma bort mig, så d så.

Nazli, 073.......

haha du får lämna namn å nr så kanske ja hör av mig

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men han ska väl jobba för dig? :p
Fast då är det med dina pengar du betalar honom?
:)
Men seriöst, du har kontaktat polisen? You go tjej! Hoppas det löser sig och att du kan känna dig trygg igen

2008-03-17 @ 01:48:31
Postat av: Evelina

Haha det måste vara den bästa annonsen jag hört! är det nån som hört av sig än? ;)

2008-03-19 @ 00:37:25
URL: http://evefanten.blogg.se
Postat av: Nazli

nope tyvärr men önsketänkande

2008-03-19 @ 12:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0