Bestraffning

Jaha d va tänkt att ja skulle plugga hela dagen imorron och hela dagen ida men se va som händer!!! Jag har inget som helst kontroll på mig själv, men så kom jag på en sak.... Om jag inte pluggar så mkt som jag ska vad gör man då? Jo man bestrffar sig själv.... mhm så ja satt kvar på bibblan tills 18.45 igår å pluggade hyfsat mkt. Jag fick sällskap av en kompis Hadil som by the way e grym på att plugga... Fan va önskar att ja va lika grym som hon... Men när ja skulle gå för dan så såg ja en skitsnygg kille nåt bord längre bort som höll på att plugga å gissa vem han likna??? En av mina favoritspelare i Timrå rättare sagt Jonathan Hedström asså ja vill bara gå tbx å fortsätta "plugga" för att kunna spana in honom asså ja menar han va såååå jävla het, vem kunde ttro att d finns snygga killar på ett bibliotek?????

Hursom helst så kom ja å tänka på en grej när ja pluggade me Hadil å d va att bakom var stark man finns det en stark kvinna men bakom varje stark kvinna så finns ingen motherfucker som backar upp en.... Förutom Hillary Clinton..... Mhm d e en funderare

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hahahahaha! XD

nazli, shit, skriv mera... skrattar som en tok här i rummet varje gång :D

2008-03-11 @ 13:14:24
URL: http://eternalia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0