faaaaan va ja e klantig

Ja, så går d när man pluggar för intensivt du missar den sista föreläsningen innan tentan såklart..... Åhhhhh varför gjorde ja d, jag bestämde mig för attva riktigt duktig å plugga jättemkt innan föreläsningen å så glömde ja bort tiden å missa typ halva föreläsningen jag skulle kunnat gå nu så kan ja smyga in efter pausen men d e ingen mening nu.. mitt hår e alldelse fluffigt ifrån allt regn så ja ser ut som einstein (lika bra å stanna i bibblan) behöver inte skämma ut  mig mer än nödvändigt..... Va på studiecirkel för att få lite stöd så satt två helt ok killar å fick hjälp å kommer ja in me mitt fucking fluffiga hår (varför måste ja göra bort mig hela tiden finns inte det något botemedel för d???) ja hursom helst ja pallra mig till en data för att slå upp ett par engelska ord som inte vet vad d betyder men som  ni märker har ja valt att blogga istället..

ciao bellas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0