Mando Diao e skitgrymma live

Jaha så va d helg igen, ja va på Mando Diao´s spelning i lund i  lördas, de va skitbra måste ja säga. Fast band brukar va mkt bättre live än på skivor....... Å så va Adam Tensta å en grupp till förband, Adam Tensta ägde som fan jag trodde aldrig att han skule va bra live.......

Ja å så skrev ja teoriprovet ida å d gick åt helvete precis som allt annat i mitt liv för tillfället....... 4 poäng till å ja hade varit godkänd....  Doh som Homer säger...... lust å  strypa mig själv som Homer gör me Bart... hehehe....

Men d e en vecka kvar till ja åker hem fyfan va d ska bli kul å ja längtar efter å få festa å träffa alla därhemma ja längtar..... å så är det perisk nyår å allt, ja ser framemot hela den härliga nyårskänslan man har..... Å brudar vi får planera så att ni kommer hem till mig å käkar persisk julmat å massa annat onyttigt  if you like

Nä nu måste ja plugga annars e ja körd

Kommentarer
Postat av: Nilla

Set a date! jag är hemma till nixs glöggkväll den 20:e!

2008-03-10 @ 12:45:56
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: hanna

Persiskt nyår är den 21 mars va?
Jag hänger gärna med om det är den dagen, det är väl på fredan??
va har man på sig och ska jag ta med mig nåt?

2008-03-10 @ 14:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0