Min förjävliga fucking vecka

Min jävla vecka börjar med att mitt tåg e 40 min försenat till fucking malmö sen när ja ska skynda mig till en fucking föreläsning vad händer då? Jo jag ramlar i trappan 4 trappsteg för att vara exakt och stukar vänstra foten riktigt illa och får en fucking spricka i den högra..... Jag får sitta på akuten i 6 fucking timmar för att få fötterna inlindat i nåt jävla speciellt bandage och får en jävla massa smärtstillande........ Så jag har legat hemma en hel jävla vecka och varit mer eller mindre handikappad.........

Jag skulle tvätta kläder igår vad händer jo min fucking boyfriend väntar på mig i tvättstugan och trots att jag pratar i telefon försöker han at föra en konversationen med mig trots att jag har dissat honom och hans fucking kompisar i snart en månad.. snacka om att den jäveln inte ger upp de brukar knacka på min dörr i tid och otid.. e jämt i tvättstugan när jag är där..... Gissa vad han körde med för trick igår! Jo först så snackade han i telefon och försökte flörta med mig samtidigt det funkade inte så andra gången ja va i tvättstugan för attt slänga kläderna i torktunmlaren hade han med sig en flaska öl som hande drack ur och han hade bytt outfit han hade på ett par jeans och nåt fucking linne........... Tredje gången när jag var där och skulle hämta  min tvätt va han där fortfarande och jag pratade fortfarande i telefon och han ropar på mig och ja säger fortfarande till honom ser du inte jag pratar i telefon så han följer efter mig till min jävla dörr!!!!!!!

HALLÅ FATTA JA E INTE INTRESERAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
By the way jag kommer hem till stockholm den 18 mars

Love ya

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vavavavava?? Vadå? Nazli!? Har du en pojkvän nu?! Eller.. en..eh..stalker?

Vill prata.. skaffa Skyyyype^^

2008-03-04 @ 15:09:22
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Mallan

Stackare...jag tycker så synd om dig! Hemskt att ha såna grannar..om dom nu ens är värda att kalla grannar... :P

2008-03-05 @ 15:19:52
Postat av: hanna

hej jag hänger heller inte med, vem är den här snubben? :)

2008-03-06 @ 01:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0