Nåt jag har grubblat på hela förmiddan

Jag kan verkligen inte plugga just nu jag försöker verkligen men det går inte. Det enda jag tänker på är en dröm jag hade inatt å den håller på att förgöra mig, jag vet inte vad den betyder så är det nån som kan tolka drömmar snälla HJÄLP MIG!!!

Okej nu till drömmen det finns en bro som man går över för att komma till skolans bibliotek så allting sker i vattnet där som by the way e jättevidrig å lite längre bort från bron brukar d gå gigantiska färjor därifrån. Okej jag drömde om att d va en massa människor som ville döda mig och alla d människorna var ett drös me killar både snygga å fula, kineser, japaner, iranier,turkar, svennar,italienare,spanjorer m.m så d är ingen het dröm, de här. Medans alla försöker döda mig försöker ja å fly därifrån me alla möjliga medel som exempelvis paddla därifrån på nån jävla dörr, hoppar ifrån den ena container ifrån den andra osv vidare, helt plötsligt börjar jag ropa på killar som jag känner ifrån barndomen eller ifrån krogen,skolan you name it för att d ska komma å rädda mig, vissa försöker vissa inte, visa till å me dör.......... Ja hamnar av å till på pressbyrån som e vid tunnelbana i stockholms central ni den vi åhlens å där finns d killar som vill döda mig me så jag flyr hela tiden till slut så får jag tag på en telefon å ja ringer en  killen som jag inte har haft kontakt med på jävligt bra tag (å d här e på rikigt, alltså killen sóm ja inte har ahft konakt me på länge, ja tror d flesta vet vem d e) å ja ber han komma till sergels torg för att hjälpa mig, å ja förklarar att alla försöker döda mig å ja har ingen kvar som kan rädda mig du e den sista så snälla kan inte du komma å hjälpa mig..... Han säger till min Nazli jag har gått viadre i mitt liv, jag har en flickvän nu å ja e jättelycklig, Nazli du måste släppa taget å gå vidare annars kommer det här å förgöra dig... å ja såtr där å skirker i telefonen att ja inte ljuger att d e folk som försöker att döda mig. Till slut så tror han på mig å säger att han ska komma men jag får inte berätta d här för hans flickvän för d kan hon lämna honom osv...... Han kommer i allafall å slåss me alla d här idioterna han blir skadad, ja blir skadad men vi lyckas fly till slut å d hela slutar vi me att ihan kysser mig å jag vaknar helt plötsligt av att alarmet på min mobil tutar men jag har haft en jättekonstig känsla hela dan om att nåt rikigt hemskt kommer att hända snart å ja vet inte hur ja kan förhindra d......... SÅ HJÄLP MIG ja kan inte sluta tänka på d.....

Kommentarer
Postat av: Nilla

Den slutar iallafall lyckligt!? de flesta drömmar brukar inte ha ett slut, är du fortfarande hung up på honom då?
Och det här med att alla killar vill döda dig måste ha ngn sorts betydelse.. hmm..

2008-03-11 @ 13:44:19
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

ja vet inte, nja ne tror inte d men ändå... ja behövr nog ett avslut i don´t know

2008-03-11 @ 13:46:23
Postat av: Nilla

Så du har inte pratat ngt med honom? har han en flickvän nu eller?

2008-03-11 @ 14:01:24
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

jag har inte pratat me han på typ 5 månader, å ja vet inte va han gör faktiskt.... men ja vet att han har kontakt me en bekant till mig men d e komplicerat...

2008-03-11 @ 14:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0