Sjuuuukt trött

Jag har inte sovit en blund inatt, har suttit uppe funderat hela natten lång men de kan han bero på att jag drack hur mkt kaffe som helst igår, ja va ta mig fan alldeles hyperaktiv..... Den här känsla som jag har över att nåt riktigt hemskt kommer att hända har inte gått bort å ja vet inte vad jag ska göra för att ja ska sluta tänka på d. Shopping hade kunnat vara ett asbra alternativ , men jag har inte råd jag har 50 kr kvar i kontot tills ja kommer hem till sthlm på tisda.

Nåt som jag skrev igår på bloggen om att bakom varje stark man finns en stark kvinna osv.... fick mig att fundera, jag läser för fan freds och konfliktvetenskap så d kan betyda att jag kommer att få ett kontorsjobb med förmodligen ganska mkt tjänsteresor som en nackdel (enligt vissa). Hur ska ja då kunna ha ett förhållande som inte fullkomligt dysfunktionellt????? Ja menar redan nu på förhand kan man se att ja kommer att fullkomligt dödsdömd när d kommer till förhållande isåfall. Ja menar ju att ja ska på praktik i januari 2009 å va bort i typ ett halvår...... å sen har ja en termin kvar på utbildningen........... åhhhh orkar inte tänka på d längre.....

Kommentarer
Postat av: hanna

Du får la skaffa dig en man som reser med dig! En assistent eller hemmaman som följer med dig på resorna, eller stannar hemma och tar hand om barnen.
Det löser sig!
Vi kvinnor ska sluta oroa oss för att göra karriär och inte vårda förhållande, sånt tänker inte gubbar på!

2008-03-13 @ 00:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0