update on my life

tjaba allihopa tänkte ger er en kort update on my life.... i torsdas blev ja helt vansinng egter allt pluggande så ja stack till köpenhamn för att dricka kaffe på starbucks.... yummy.... i fredas så hamnade jag bokstavligen i slagsmål me en afrikansk tjej i tvättstugan polisen fick komma å allt d, ja förklarar mer sen.... ja kände mig såååååå otrygg hemma hos mig så jag har tillfälligt flyttat in hos en kompis så att ja kan vara trygg tills på tisda när ja kommer hem... ja menar ja hinner inte fixa en ny näsa, läppar eller tänder fram tills på torsda.... see ya later

ciao bellas

Kommentarer
Postat av: Nilla

va??? äh, lämna den dynghålan och kom heeeem!^^'

2008-03-16 @ 23:50:48
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

jaaaaaaaaaaaaa vet ja bokstavlige fullkomligt livrädd ja menar hon har ju back up av maffian

2008-03-16 @ 23:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0