VARNING FÖR ERIKSLUSTS TRAFIKSKOLA I MALMÖ

MHM JAG VILL VARNA ALLA SOM VILL ELLER PLANERAR ATT TA KÖRKORT!!!! TA INTE KÖRKORT I MALMÖ, SPECIELLT INTE PÅ ERIKSLUSTS TRAFIKSKOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG LOVAR DE KOMMER ATT LJUGA FÖR DIG, DE KOMMER ATT BLÅSA ER PÅ PENGAR OCH DE KOMMER ATT FÅ DIG ATT KÄNNA DIG LITE OCH FULLKOMLIGT VÄRDELÖS OCH INKOMPETENT....

JAG HAR BETALAT 8100 FUCKING KR FÖR 20 LEKTIONER, TEORI Å HALKBANA SÅ HAR DE IDAG HELT PLÖTSLIGT EFTER TYP 6-8 LEKTIONER SENARE SAGT ATT JAG BEHÖVER MINST 50 LEKTIONER TILL!!!!!!!!!!!

ENLIGT VEM ERA JÄVLAR????? NI SOM E FUCKING INKOMPETENTA JÄVLAR SOM TROR ATT NI KAN BLÅSA MIG PÅ PENGAR MHM VÄNTA BARA JAG TÄNKER TA MITT FUCKING KÖRKORT Å JAG KOMMER INTE ATT BEHÖVA MER ÄN 20 LEKTIONER FÖR JAG VET ATT JAG KAN KÖRA BRA!!!!! JAG HAR FÖR FAN KÖRT I STOCKHOLMS FUCKING INNERSTAN Å DE BORDE BETYDA NÅT INTE SANT ERA FUCKING VÄRDELÖSA SKÅNINGAR SOM TROR ATT NI KAN JÄVLAS MED MIG EN 08:A MHM LYCKA TILL ME D ERA MOTHERFUCKERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


SÅ JAG VILL VARNA ER ALLA INNERLIGT GÅ ALDRIG TILL ERIKSLUSTS TRAFIKSKOLA I MALMÖ!!!!! JAG VILL BARA ERT BÄSTA


Kommentarer
Postat av: Salome

wooow, ddont mess with my sis! ;D

2008-03-06 @ 18:51:58
Postat av: hanna

hm, så kör faktiskt de flesta trafikskolor.
Antingen gör du som ja - säger att "nej jag tar bara de lektioner jag bokat in" och sedan testar att köra upp privat. Jag misslyckades, du kanske har tur.
Min trafiklärare sa att jag behövde typ 20 lektioner till, han fick rätt till slut, nästan.
Efter uppkörningen skrev jag in mig igen, tog lektioner tills lärarn sa att jag var redo, och klarade uppkörningen.
Visst finns det de som blåser, men många har koll. Surt, men så är det...

Gick teorin bra btw?

2008-03-08 @ 02:39:35
URL: http://kattungejavel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0