aldrig mer mat

Usch ja e helt utmattad... ja va ute på stan me syrran som slutade tidigt ida å shoppade arslet av oss..... fan ja borde inte shoppa egentligen eftersom att ja reser nästa freda men ändå.... fan ja va verkligen å tröst shoppa d behövs för deppade lilla Nazli...... :(

D blev en kofta två eller tre klänningar, 2 leggings, en bikinöverdel..... ett par shorts å typ nåt linne.... ne d blev för mkt,,, ja kände mig svimfärdig av allt shoppande å alla påsar.... sen så träffade vi min mamma i jakan å käka midda på burger king... d va ta mig fan d värsta ja någonsin ätit... ja mår skitdåligt... ja har aldrig känt mig såååå illamående i hela mitt liv... lite ångest framkallande.. nu måste ja ut å jogga å sen göra klart d sista på första delen på min tentan....

Men snacka om härligt väder... ja älskar när d e soligt å så lite blåst så att man inte kvävs av värmen....

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Nilla

shit du åker nästa fredag!! ^^ med malin eller hur?



wooooow, du får ta kort och lägga upp vad du köpt ;)

2008-05-28 @ 18:49:32
Postat av: Nazli

aa ja åker nästa freda... aa får se o ja lyckas låna syrrans kamera å ta foton på d ja köpt å lägga upp d på nätet... usch ja har fått shopping ångest

2008-05-28 @ 19:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0