Äntligen e allt ordnat

Äntligen så kommer jag hem till Stockholm imorron.. å allt me lägenheten e klart äntligen!!! Jo om tjejen hade dragit sig ur å ja inte hade fixat en annan som hyrde lägenheten skulle jag kräva henne på 3000 kr eftersom uppsägningstiden är på 30 dagar... Ja har en annan tjej som hyr min lägenhet å skrev under kontraktet i söndags och jag fick hälften av depostions pengarna... jag får resten ikväll.

Sen så har jag haft en rolig helg, vi hade en grillfest i söndas som va skitrolig... va på IKEA i lördags sen kommer jag inte ihåg vad jag har gjort mer....

Men vi syns imorron!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Mallan

Du e så välkommen ner!!

2008-05-06 @ 15:58:42
Postat av: Kattungejäveln

Vad skönt!
Malin, vad då ner? :p Ner till Danmark?

2008-05-07 @ 00:14:07
URL: http://kattungejavel.blogg.se
Postat av: Nilla

haha ^^

vad bra nazli!! så skönt att det fixade sig äntligen! ha det så kul med de andra galningarna ;)

2008-05-07 @ 03:18:23
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Mallan

Hahah, oj, jag menade upp! :)

2008-05-07 @ 18:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0