Äntligen!!!

Igår så blev hela min valborg typ helt fucked up. Det var tänkt att jag skulle fira valborg i lund med några kompisar men i och med att vi har en tenta inlämning idag så kunde jag inte gå på valborgsfirandet.. eftersom att jag inte hade kommit halvvägs med tenta. Igår så ringde det en hel del personer som var intresserade av lägenheten, och det slutade med att det kom 3 personer på visning. Det hela slutade ganska bra.... en tjej skrev under kontraktet och hon flyttar in den 7 maj.... TJOHO det betyder att jag flyttar hem på onsdag!!!!!!!!!!

Nu sitter jag och jobbar me tentan, jag har en fråga kvar att svara på...... fan ja e så trött och mår sjukt illa!!!!

Wish me luck

Kommentarer
Postat av: Nilla

luck!!!!!! in bocca al lupo!!!!

grattis för lgnheten!!! ^^^
välkommen hem! (fast vi inte är där)

2008-05-01 @ 11:19:25
URL: http://eternalia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0