Bengans

Ja åkte till Outlet ute på Barkarby i förmiddas mitt i spöregnet.. å ja köpte 2 böcker.. jag va där förra helgen me Malin å då köpte vi 4 böcker var... ja kunde ha köpt 5 böcker minst ida men d slutade me att jag gick därifrån me 2 st.... Jag hade 10 böcker  välja emellan å 2 av d va måste böcker..... usch ja slösar alla mina pengar på antingen kursböcker eller chicklit böcker....

Jag borde verkligen köpa en massa kläder, skor å väskor för att jag har inte shoppat på evigheter utan d har varit en top här ett par skor där.... ne fan va har hänt me mig????

På gammla goda tiden då ja jobbade så shoppade jag varje vecka... d va omöjligt för mig å komma hem utan en shoppingpåse......

Ja måste verkligen ändra på mig å biblioteken måste köpa in bra böcker!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0