Bravo Nazli!

Jag har kommti igång me tentan om mitt "lilla fusk" räknas e ja uppe i 135 ord... ja känner mig ganska duktig.. ;)
men ja va tvungen å maila en kompis för att se om man kan göra så eller inte... annars e ja tbx på ruta 1.. fast me 20 egna ord.... Tentan ska va på 800 ord plus minus 10% så att då har ja bara typ 700 kvar å skriva.. men d sjuka e att jag på ett ungefär vet vad ja vill ha me men jag orkar inte bry mig.. d känns som attd mkt i mitt huvud som pågår å ja kan inte fokusera på tentan... ja grubblar å irriterar mig på småsaker istället.... som ett sms ja fick igår... orkar inte förklara men ja skicka tbx ett svar om att om du vill så kan du ringa.. sen får ja ett svar 10 min senare på att ja orkar inte, ja e trött kollar på tv ska sova snart... my ass att du ska sova snart. men som sagt ja e en tjej å ska överanalysera allt å alla..... men ändå d känns som att allt ska va på enligt en person villkor å behov å att ja antigen följer d eller låter d va... Förvirrande för ja vet inte vad ja ska göra eller vill göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0