Confused

Varför måste jag vara så himla förvirrad hela tiden?????? Det känns som att de enda ja kan e å irra runt å typ fatta ingenting...... Ja e nästan klar me min tenta men ja kan inte hitta alla fem referenser som ja behöver..... ja har tvp självklara som ja redan e klar me men ja behöver tre till som ja kan applicera i texten.... Men samtidigt har ja en stark känsla av att jag har missuppfattat hela tenta..... så a va kan man säga... sen e d bekräftat att istället för tentainlämning 5 juni så måste vi lämna in tentan 2 juni.... snacka om att man blir sur... men ja hade planerat att lämna in tentan den 4 men ändå........


Har ni nån gång gått in i ett rum som ni aldrig någonsin varit i men ändå haft den här känslan av att ni har varit i det här rummet å att ni minns allt i detalj hur inredningen, färger , doft allt va... för ja hade den här känslan för ett par dar sen å ja kan inte sluta fundera på d.... d känns  som att ja har varit där tidigare för ja kommer ihåg hela rummet precis i detalj men.... aaa väldigt förvirrande iallafall...

kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick det med tentan?



ah, jo.. hänt någon gång.. oftast i skolan -_-'

vart var det nånstans?

2008-05-28 @ 18:50:44
Postat av: Nazli

d funkar me tentan e nästan klar måste lägga in en referns till men ja latar mig mest men sen har jag andra delen kvar....



Den här deja vu känslan hände när ja va hemma hos en vän i fredas

2008-05-28 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0