Du måste betala en avgift på 925kr

Jag har haft problem med min nyinköpta laptop, jag köpte den nångång i feb/mars å när jag tog med den till malmö 1 april verkade allt perfekt tills den 2 april då den sa POFF den la av bara sådär.... å jag har inte kunnat få igång den... ja försökte me allt möjligt... å jag testade datorn varje dag till ja kom hem till stockholm å den funkade verkligen inte.....

Så jag åker till elgiganten å lämnar in den för service å förklarar för idioterna va d e för fel på laptopen.... Jag fick ett sms igår där de förklarade att det inte var något fel på laptopen och den är klar att hämtas under eftermiddagen men även att jag är skyldig d 925 kr!

925 kr för vad??????? jag köpte laptopen så att jag inte skulle behöva sitta i skolan fram tills midnatt när d e tenta perioder..... å sen har den inte funkat........ Så d blev ett argt samtal till pappa som för övrigt va cool lugn... fattar inte varför men ok.... så han ringde till d å snackade.... å kundtjänst hade sagt till min pappa att jag skulle åka dit å förklara läget å att det skulle finna nåt sätt att lösa detta på.... Yeah right de där killarna som jobbar på serviceavdelningen  på elgiganten kommer att köra över mig som ett ångvält... ja kommer inte ha en chans mot d... 

Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

Eh ja, vad då 925? Behövde de inte laga den ska de väl inte ta nåt betalt? Och lagade de nåt så var det väl nåt fel... och som ska ingå i garantin?

2008-05-20 @ 20:10:23
Postat av: Nazli

ja vet d e helt sjukt.. d påstår att datan gick att starta.. men d e ju ett fel i sig liksom... först va paj i en och en halv månad å sen bara vips så funkar den...

2008-05-20 @ 20:27:23
Postat av: Mallan

De borde ju fatta att man lämnar in nåt för att d e nåt som inte funkar som d ska...man lämnar ju inte in nåt man behöver bara för skojs skull liksom... :S

2008-05-21 @ 12:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0